Wniosek o przyjecie dziecka mozna pobrać ze strony szkoły, w sekretariacie szkoły lub w przedsionku szkoły z niebieskiego segregatora leżącego na stoliku.
Wypełniony i podpisany przez obojga rodziców wniosek oraz informację RODO należy złożyć w terminie od 01.03.2021 i najpóźniej do dnia 15.03.2021 r.
Wniosek można złożyć drogą e-meil na aders: sekretariat.spwilkolaz@gmail.com, w pudełku w przedsionku szkoły z dopiskiem rekrutacja lub w sekretariacie szkoły.
W razie pytań proszę o kontakt z sekretariatem szkoły : 818212009.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.